fredag 23 januari 2009

Gottegrisar!


Bäst med januari är att det snart är dags för semlor. Jag slår vad om att några av er redan har tjuvstartat, era gottegrisar! De av er som är riktiga kånnässörer får gärna komma in med tips på bästa semlan. Var den finns att köpa alltså, inte hur man bakar den för det tänker vi näppeligen göra.

Några tycket det var läckert att ni kommenterar som en blind ser och även om ni gör det så tycker vi kanske inte det är det bästa, snarare tvärt om. Ytterligare några trodde fortfarande på sina nyårslöften, men ni är snart en försvinnande skara kan jag tänka. Endast två tyckte att min födelsedag var det fräsigaste, jag råkar veta vilka två fräsiga som röstat så - en eloge till oss båda (tack, tack!).

En förvirrad rea-shoppare har vi ibland oss. Förstår inte hur man orkar. Jag handlar hellre till fullpris och slipper trängas.

Nåväl! Denna vecka verkar ni bli utan åsiktsförfrågning för bloggers verktyg funkar inte. Buuu.

Inga kommentarer: