söndag 25 januari 2009

Fredags


Ja, jag vet att det är söndag morgon men jag kom på en sak som hände i fredags efter jobbet. Jag gick förbi vårt lokala centrum för att kolla in en ny sport-bh. När jag smyger runt in på bh-avdelningen dyker helt plötsligt en manlig dagisfröken upp. Jäklig ofräsig sitution. Där står han (ja, en han), hans fru, deras två barn och jag i ett hav av bh:ar. Allt från sexiga rosa historier till hudfärgade tantbh:ar. Att jag precis innan tagit en bild (tar kort jämt nu för tiden - till bloggen) gjorde ju det hela inte mindre knäppt. Jag verkade nog lite pervers så jag mumlade lite artigt, skrapade med foten och gick sen ut. Fanns liksom inget annat alternativ. Fräsigt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så farligt är det väl inte att stå bland BHar och titta. Tänk om du stått bland kalsonger å fotat. Säger bara....sådan matte sådan...

Mamma tycker om dig iaf