fredag 30 januari 2009

Ensam.

Idag är Anna på kick-off med sitt företag och igår var dom och planerade inför det så jag är on my own för andra dagen i rad. Jag ska försöka locka hit så många läsare som jag bara kan. 

Jag kan börja med en sak som hände imorse när jag stod i köket här på jobbet. Då kom en manlig kollega in.
Jag: God morgon, hur är läget?
Manlig kollega: Ellen, nu har du gjort något med håret! (brister ut i detta)
Jag: Eh, nej, det är bara jäkligt mycket hår.
Manlig kollega: Jaha 
(Han går ut från köket och kommer tillbaks efter en stund)
Manlig kollega: Nu vet jag, det är skjortan!
Jag: Eh, jaha

Alltså. Jag vet inte vad jag ska tro. Tyckte han att jag var snygg eller tyckte han att jag såg ut som en clown. Förmodligen det sista för så känner jag mig. Men fortfarande. Hur kan han blanda ihop något som min skjorta och mitt hår...

God morgon, kära läsare

1 kommentar:

Anonym sa...

Nä vännen, du är alltid fluffig & fin! Killar vet bara inte hur de ska lägga upp det så nu landade komplimangen på håret som sedan blev skjortan...oklart som du själv skulle ha sagt, klart ifrån min synvinkel. Kram J.