tisdag 25 november 2008

Synsk? Trollpacka? Annat?

Jag har just insett att jag besitter oanade krafter och talanger. Jag har varit på möte i stort sett hela eftermiddagen men kan ändå med all säkerhet säga att det under den tiden varit en person här på möte. Inte vilken person som helst, utan en mansperson. Denne mansperson ser inte ut hur som helst, utan har troligen en ganska avsevärd hydda. Eller pondus som man brukar säga. Kort sagt; vi har haft en fläskberg på besök. Hur vet jag det? Det är kiss på golvet. Det kan inte vara något annat och jag tänker att den tjocke mannen inte kan se ned till sin fjong och därför inte ser var han gör av sig. Se bevismaterial A. Alltså det känns inte som om det är stänk från någon som försökt tvätta händerna. Under handfatet, pappershanddukarna och därikring är det för övrigt misstänkt torrt vilket får en att fundera över vilka det är man jobbar med egentligen.



Bevismaterial A:


Men varför? Kanske borde skatta mig lycklig så länge det faktiskt stannar vid kiss.

Inga kommentarer: