måndag 24 november 2008

Farbrormedhund-plockepinn!


Stressad på vägen hem idag ramlade jag, precis utanför huset och grabbade tag i första bästa karl vilket var en farbror som var ute och gick med sina hundar. Farbror och jag åkte på rumpan. Farbrorns mastiffer åkte med också. Det slutade med att farbror låg på mig. Hundarna låg på mig och jag låg i diket. Mastifferna slickade mig i ansiktet. Allt var jäkligt blött. Märklig situation men ändå lite speciell. Jag och farbror kommer from nu dela en "situation" så att säga. 

Kvällen är inte slut där...
Ser ni någon bil på bilden?
Inte? Det kanske beror på att herr Alm står i diket utanför - oklart varför -som jag fick hjälpa till att få upp. Helt sinnessjukt. Sen går jag upp till huset för att få tag i barnen och då passar han på att hasa ner i ett annat dike. AMATÖR!

Inga kommentarer: