Belive me om jag säger att jag hoppas hinna ut till fotograferingen typ varje dag. Här ska dreglas!
tisdag 18 maj 2010
Modelljakt.
Vi har en stor fotografering nästa vecka och två veckor efter det. Till det letar vi modeller. Inte pinnsmala superblonderade tjejer och överdeffade killar utan mer "people"-modeller. Och, my good, vad mycket snygga karlar och kvinnor det finns. "Hon" som vi lutar mot är så jäkla snygg och har tre barn. "Han" som vi vill ha, är ett typiskt case of "GE MIG"!
And it goes on and on and on...
Och tar aldrig slut.
Jag vet inte men jag tror att äta rätt och röra på sig funkar bäst. Äta mindre än vad man förbränner. Mycket frukt. Grönsaker. Enkel kost lixom.
Men det är jag det...
Trötter.

Underbar morgon vid jobbet.
måndag 17 maj 2010
Ingen dålig dag
Idag var dagis stängt. Oftast brukar jag numer bara tycka att det är jobbigt då barnet liksom inte hajat än att det är annorlunda med syskon. Men idag tog jag med morfar, morfars sambo, sambons två barn och två barnbarn till Skansen. Vi hade en härlig dag i solen alla nio. Alla skötte sig exemplariskt.
Vid tvåtiden, eller strax innan Norge-festligheterna startade så gick vi därifrån. Såg dock allt folk som kom. Hur många som helst! En aldrig sinande Ström, var kommer de ifrån?
Nå i alla fall vi hade det bra och bättre väder kunde väl knappast norrmännen begära heller.
Avslutade eftermiddagen på Breeze på Strandvägskajen. Helt ok i solen det med!

Vid tvåtiden, eller strax innan Norge-festligheterna startade så gick vi därifrån. Såg dock allt folk som kom. Hur många som helst! En aldrig sinande Ström, var kommer de ifrån?
Nå i alla fall vi hade det bra och bättre väder kunde väl knappast norrmännen begära heller.
Avslutade eftermiddagen på Breeze på Strandvägskajen. Helt ok i solen det med!

Prenumerera på:
Inlägg (Atom)




